Rita Hayworth - (Gilda Filminden 1946) - Amado mio

on Salı, Kasım 17, 2009

simdi efenim nasıl türk milleti olarak sanatla pek alakamız az bilmiyoz ya hani ama suc nende tee 1946 o zamanlar ben yoktum falan ver türk milletinin eline bilgisayarı internet oyun msn sex siteleri : ) falan filan ben bu kadını ilk tv makinasındaki o yaşlı amcadan hani ismi neydi unuttum duydum tanıdım gerçekten muhteşem bir kadın aynı bizim ünlü dansöz bi kadın vardı onunda adını unuttum onun zamanına yetişemediğim için en iyisi siz bana bir bilgisayar verin ben internet oyun msn sex siteleri :) vayy bee tam yazıyı kapatcam buldum nesrin topkapı gibi çok nazik kibar nazif yetenekli kadınlar bunlar.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara