TTnet tarife değişikliği vurgunu-okuyun sonrandan " vay ben biliyodum demeyin"-

on Çarşamba, Kasım 18, 2009
Ben burdan ttnet camiysaıan en içten zehir zıkkımlarımı yolluyorum
el insaf yahu
adam gibi hizmet verdikelri yok ama tahsilata gelince her türlü yol var...


geçen ay 1 mbit sınırsızdan 2 mbit sınırsız tarifeye geçtim
bunuda internet üzerinden yapmıtım
5 -6 dk da işlem tamamlandı hemen geçtim yeni bağlantıma
helal olsun demiştim arada bir iyi iş yapıyorlar diye tebrik etmiştim
ama eşşeklik bende
bunalrın kitabında müşteriye hizmet yok
müşteriyi yolmak var


1 mibt bağlantıyı yaklaşık 12-13 gündür kullanmıştım
kalan günlerde de 2 mbit olarak devam ettim
2 tarifeninde yarısı hesaplanır birleştirilip yollanır gibi teoride mantıklı ama ttnet gibi bir kuruluşta bir taraflarıyla gülünecek bir denklem düşünmüştüm...

sonuç oalrak bu ay gelen fatura
ayen yazıyorum;


aylık erişim ücreti:51.88 tl
kısmi aylık erişim üceri:13,54 tl
toplamı 65,42tl
bu 65,42 tl ye uygulanan %18 kdv :11,78tl
bu 65,42 tl ye uygulanan %5 ötv 3,27 tl

genel toplam:80,74 tl!!!!

"adamlar" benden tam ay kullanmışım gibi 51,88 i almışlar bir de üstüne 12-13 günlük 1 mbit in 13,54 tl sini de istiyorlar

şimdi kalksan bunun içi,n dava açsan aylarca uğraş dur
üstüne bir de imzalattıkları sözleşmeden bir maddeyide kendilerini haklı çıkarmak içinde kullanırlar sonunda yine yıpranan sen olursun....

Aldığınız o her fazladan lira nın her kurşunu haram ediyorum
Hayrını görmeyin inşallah...


edit: bu da size ibret eolsun
tarifeyi öyle ay ortasında falan değiştirmeyin
yeni aya başlarken değiştirin
onunda gidin bir şuabeden iyicie sorup emin olarak yapın
yoksa böyle elinizde ki faturaya bakıp bol bol küfredersiniz....
gerçi fatura bile yollamıyor öyle elektronik faturayı açıp bakıyorsun monitöre
yırtıp hıncını almak ta yok....

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara