amna koyim ben bebekmiyim yaaa

on Perşembe, Aralık 10, 2009
bu sorunu kendimde yaşadım başkalarında da gördüm bu ne yaa tamam anne kuzusuyum da ya ama benim gibi başka kuzularada oluyor mesela ya bu nedir yaa gerçekten iğrenç oğlunuzun ne piskopat olduğunu bilseniz yapmazsınız ama yine yapar ana baba yüreği ya bu ne yaa yok elma soymalar eline vermeler yok portakal soymalar eline vermeler lan yaşım 27 hadi geçtik bu fazla ama her gece yatışlarında kaloriferi açık bırakmalar "ah o bizim kuzucuğumuz üşümesin" lan sizin salonunuz kocaman benim odam küçücük falan ben hep sıcağım siz soğuksunuz bugünleri göreceğime bir evim olsaydı.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara