on Perşembe, Aralık 10, 2009
senin yokluğunun bana malolacağı şeyleri düşündükçe kendimi öldüresim geliyor senin yokluğunun bana malolacağı şeyleri düşündükçe kendimi öldüresim geliyor senin yokluğunun bana malolacağı şeyleri düşündükçe kendimi öldüresim geliyor sana kavuşamamanın ne yapmam gerek bilemiyorum sadece seni çok seviyorum uzaktan gözlerine bakıyorum seni kalbimde canımda hissediyorum içimde acı çekiyorum düşünüyorum acı çekiyorum sadece sensiz neden böyle büyük bir acı çektim bilmiyorum acaba geçmiş hayatımda ne günah işledim gözlerine baktım kavuşamadım yüzyüze geldim karşılıklı konuştum hep kalbine uzaktaydım seni çok özledim seni çok özledim seni çok özledim kalbimde acın var hep hep seni düşünüyorum ama sen birini bile okumuyorsun hissetmiyorsun elimden bişey gelmemek çok kötü insanlığıma yeniliyorum yapabileceğim hiçbişey yok yeni aşkınla sana merhaba diyorum ikinizi kutluyorum elinizi sıkarken yüregimden ne büyük parca kopuyor bilemessin kendi toplam kütlemden daha büyük ağlıyourum ağlıyorum ağlıyorum sensiz oysa seni çok sevdim vazgeçemiyorum kalbim beynim hep seni düşünüyor ölmek için genç biliyorum sadece seni kutluyorum sadece seni kutluyorum

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara