kaybol lan sevgili

on Perşembe, Aralık 10, 2009
kaybol lan sevgili
zaten varlığında ne çektirdin ki
acıdan başkabir mutluluk hayır
skr git ne lan benim suçum ne
ben niye o hayalleri kurdum
suçum yetersizliğim mi
benim suçum neymiş
ben sadece seni çokkk sevdiğimi biliyorum
sonsuz bir aşk
herkese nasip olmuycak bir aşk
senin için gözümü kırpmadan canımı vermeye razıydım
belkide başkası öyle
kendmi affedemiyorum
asla
asla
asla
sensiz bir dünyayı haketmediğimi düşünüyorum
ama mecburum
cezamı çekmek zorundayım
senin için ölürdüm
canımı verirdim halada verirdim
insanların çıkar için canını verdiği şu dünyada
sana sonsuza dek hizmet etcektim
belki senin için değersiz
ama benim için çok değerli
bir insanın hayatını birine adaması
benim için çok değerli
sen farketmesende
anlamasanda
s2mi ye.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara