bu bloga yazar olmak isteyenler hakkında

on Çarşamba, Aralık 02, 2009
aslında gelin kendimize yeni heycanlar kuralım bu bloga yazın arkadas olalım şöyleki insan kendini zorlamadıkça hiçbişey yapamıyor yani kendinizi arkadan ittirmeniz gerek insan kendini zorlayınca inanın bana ictenlikle biseyler yazabiliyor sonra kendine şaşıyor ben nasıl böyle yazabiliyorum diye bakınız ben eksi sözlük örnegi vermistim yazar olmadan önce binlerce entryi girene özeniyosunuz nasıl yazıyor helal olsun vallaha diyosunuz ama sizde yazar olunca eksi sözlükte takır takır yazıyosunuz cünkü zamanla acılıyosunuz falan sadece okuyucu kalmak istiyorsanız iyi kalın ben yazarım size yazınızın her anında yardım etcem eger isterseniz zaten Allah size bu yetenegi vermis zeka var hersey var niye duruyosunuz insan olmanız yeter gelin ikimiz icin eglence olsun sadece eglenelim ha bu arada kafam güzelken teklif ediyorum baska zaman teklif etmem sagcı ol solcu ol istedigini yaz be ben her anında sana yardım etcem biz insancıl bir bloguz sizi hiçbir yazdığınız hakkında yargılamıycam.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara