sabah yazısı

on Salı, Aralık 08, 2009
çıldırciim kuzum en sonunda gerçi bu sizi ilgilendirmez ya bi gadget var bir de izleyiciler adı, koyuyorum sonra gözükmüyo bu ne hötötröflük ya s2cem ama sabah sabah ya senin gibi zımbırtının yüzünden güne aşırı derecede stresli küfürlü başladım aaa bak aklıma ne geldi ap diye bi kanal var galiba orda cenk eren mi yok cenk erdem bir program yapıyor ismi hökth galiba hakedenle çok iyi dalga geçiyorlar programda çok komik akıcı seri geçiyor hakketen güzel ya gerçi ben ikizini görünce cenk olanının onu sattığını ondan ayrılıp bir grup kurduğunu zamanını hep o grupla geçirdiğini falan düşündüğü için erdemin içinde cenke hep kırgın olduğunu düşünüyorum ama nesse bu sadece bir düşünce olaya gelince yine tuğba özay bir zamanlar televizyona çıkmak için ruhunu şeytana satcak kadınki bize öyle düşündürüyor kendiceğizi gelmiş diyarbakıra diyorki efenim bütün programımı anlatcam yok artık ya izleseydiniz be yazmakla yazmamak arasında kararsızım bak asi blog ayaana yatma lan kerkenez 5 senedir yazıyosun hımmmm efenim işte tuğb özay diyor gerçi bu arada ikiside çok iyi cenkte erdemde diyarbakıra ilk gelişim kendimi buraya ait biri gibi hissediyorum sanki kendimi eski rehan karnasyonumda diyarbakırda lider ruhlu biri gibi hissediyorum neyse bunlar başlıyo rehan karnasyon bir kadın ismi falan galiba erdem başlıyor bende olsam ne derdim antep usulünü urfa usülünü yapıyor burrası çok güzel bi yer zenginlikle kaynaklarıyla kendimi buraya ait hissediyorum sonra tuğba özayın bir politikacı olduğunu politikacılık potansiyeli olduğunu bir partiye üye olduğunu böyle söylemesinin çok normal olduğunu falan söylüyor


ya bu bana şeyi hatırlattı o beyinsiz, beynamaz çocuklara para veriysunuz pilarda pilarda pilardaya gediyler pilarda oynayiler sikumun pesleduklari bize hic yardım etmeysunuz çıkın ula dişari hamdi hasan hamdi hasan at bunlari dışari.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara