dünya değil bir yuvarlak

on Salı, Aralık 01, 2009
neden derseniz dünyayı bozan pisleten hep biziz tabi o da başımıza hayatı musallat etti hayatla bizden intikam alıyor
ulan sen kimsin ki gayliği seçti diye Allah'ın yarattığı bir varlığı kötü,küçük görüyorsun senin ona hakaretin Allah'a hakaret etmek demek bırak o işi kendi yapsın sen Allah mısın? zümme haşa.
insanları Allah gibi yargılamayı bırakın mekanda o işe bakan biri var siz kimsiniz ki o işi ehline bırakın önyargı sadece sizin içinizdeki kötülüğünüzdür.
eğer hata yapıyorsam Allah'ta beni bağışlasın.
bugün nokta atışlarıyla damardan vuruyorum hayret ben bile kendimden korkmaya başladım alkolsüz geçen bir gece bana neler yardırıyor pardon yazdırıyor.
*bir aslında biz

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara