şuanki türk tvlerinin hali

on Cuma, Aralık 04, 2009
efenim şöyle hayal ediyorum aslında yıl 2030lu falanmış türkiye internet almış başını gidiyor hiç kimse televizyon izlemiyor herşey bilgisayar başında ve tv yöneticileri ve tv yönetmenleride küsüp şöyle bir intikam alıyor madem siz bizi izlemiyosunuz bizde televizyonu bu rezil hale getiririz belki bıkarsınız da tamam tamam tv izliycez dersiniz diye o anda, türkiyenin 2009'daki televizyon halini yapıyorlar yani televizyonu türkiyenin 2009 daki televizyon haline getiriyorlar. burdan bütün 4 büyük kanaldaki kanal sahiplerinin zaten üçü aynı dizi yönetmenlerinin annelerini öpüyorum hatta o kurtlar vadisi dizisini yapanların ve oynayanların annelerini ayrı ayrı öpmek zorunda kalıyorum millet resmen şiddet bağımlısı olmuş skeyim bir dizinizden öbür dizinizi lan zeytin hanımın saçaklı konağı hanımın konağı hanımın genelevi falan...........
hanımkadın fahişe hanımağa skeyim dizilere verdiğiniz isimlerdeki anlam kuramını *ah amisine koyayim tee amisine koyayim size anemi'den bu sarkıyı gönderiyorum şarkıyı merak edenler için ve küfür var diye dinlemiycekler için en alta yazıyorum
özellikle koca kafaları sunan ve hanımın çifliğinde oynayan özgü namal denen axes şırfıntısı sana kıl oluyorum.
öhöm şarkı sözleri
seni gördüm bir cafede
yanında 5 lavuk ile
selam verdim sktir çektin
ah amisine koyayim
tee amisine koyayim
valla yazan o çocuk benim bi suçum yok ama kaliteli şarkı.
*erkeklerin kadınları aşağıladıkları halde ettikleri bu küfürlere alet olduğum için sizden özür diliyorum kadınlarda alışsın artık türk erkeklerinin bu küfürleri etmemesi için en az bir 100 yıl evrimleşmesi gerek...
sabrederlerde yakında o sarkıyıda buraya koycam aramanıza gerek yok biz hersey dahil bir bloguz....

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara