üşüyordu soğuktu

on Cumartesi, Aralık 05, 2009
anam s2ldi benim sensiz orospu
götüm s2ldi
hiç düşündünmü ben sensiz naparım
neylerim
yaşıyomuyum
ölümüyüm
bi gün gelip baktın mı
herşeyini bıraktınmı
şimdi gökyüzüne bakıyorum
yıldızlar herşey çok güzel
hayat devam ediyor
ama benim hayatım sensiz ne halde
yaşıyormuyum
bir gün gelip bakmadın
ben senin için hergün öldüm
ikimizi çok sevdim
birbirimizi beraber görmek için herşeyimi verdim ki
insanlığımdan vazgeçtim
senden hiç bir tepki göremedim
sesini özledim
seninle sensizliği
ölmek istedim hergün
ölemedim
hep seni düşündüm
bir veba gibi hep vücudumdaydın
bitirdin mafettin beni
kanımı emdin
ruhuma tecavüz ettin
sensizliği kalbime yazdım
soğuk donmuştu
buz tutmuştu heryerini
kar bağlamıştı sensizlik kalbimde
kalbim çalışmıyordu zaten
artık başka kimseyi sevemezdi
üşüyordu soğuktu
kalbim.....

ruhum hergün tecavüze uğradı
hergün sensizliği bana bağırdı
kulağıma
her saniye
çok soğuktu
ama senden daha soğuk diil...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara