Akim Bey

on Cumartesi, Ocak 23, 2010
hakim bey birgün kırbahce kır pazarında bomfile bom kaynatırken aramızda hır cıktı. keskilere fora silahlara meydan gözüktü. es ahmet cız memet pic rıza hastaneye kaldırılırken huzurlarınıza ben geldim hakim bey.
her ne kadar jet sosyetenin cilalı mermer taşlarında dans etmesini bilmesekte ömrümüz bir nevi dalga içme adam gaspetme suclarından yarı acık sultaniye cezaevinde gecmiş bulunmaktadır.....
hakim bey gecmişim yok gelecegimiii skiyim
ben böle askın devrasını skiyim
ben böyle hatıranın anasınnıııı skeyim
benim sevdigim kız zengin ise birde benim dengim ise
onu bana vermeyenin yedi sülalesiniiii skiyim
bir gün bit pazarı ile @m pazarı kurulsa onu kuranında anasını skiyim
bana faydası olmayan kilisenin papazını skeyim
yansın ibnelerin alayı su veren itfaiyenin hortumunu skiyim
ske ske skim kangıren olsada onu tedavi edecek doktorunda anasını skiyim
şimdi sen bana on yıl yerine bes yıl verirsen seninde taaaa ananıııı skeyim hakim beyyyy:):)):

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara