öfffff sıkılıyorum be abiiiiiiiiiiii

on Cumartesi, Ocak 23, 2010
amerikayı cok seviyorum ya acaba daha önce ordamı dogdum ise bak ya ikinci cümlede yazacagımı tamamen unuttum heh yoksa bak yine unuttum su an hayal olarak beynimde yani bir hayalet gibi saydam hatırlıyorum ama böyle yoksa yoksa yoksa modern bi kafayamı sahibim galiba buydu veya böyleydi anlamıyorum tek bildigim amerikada yasamayı cok istedigim benim icin onlar uzaylı onlar insansa ben neandertal bir insanım onlar insansa ben hayvanım just joke ya nasıl desem ya sıkılıyorum ya adamlar cok asmıs cok özgür lan zorla dedittirceksiniz burda bir iliskiye girsem hemen beni sahiplenmeye calısıyorlar hayatımı serbest bırakma yok ama kız erkek aynı beyinler gelismemis insan beyninde cok özgür olmayı hakediyo cünkü Allah insana zıvanadan cıkmıycak kadar bir beyini vermis zıvanadan cıkma noktasında insan zaten farkediyo bir beyni var Allah vermis sen bu özgürlük düsmanı olursan Allah'a hakaret etmis olursun yani insanız ya bırak serbest olalım nasıl davranırsak davranalım sonunda sana bağlıyız ya sevgili bayen yani bunu kaldırmak icin kafan cok mu aar ağır sonunda dönüp dolassam gelecegim yer senin yanın

bu baslıkla bu yazı biraz okan bayülgen vari bi yazı oldu.

hey baby relax ol sakin hee ben seninim hee.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara