bugün (şargoz)

on Pazartesi, Ocak 18, 2010
bugün bir arkadaşımı dinledim denedim dediklerini yaptım içtiğim şaraba gazoz karıştırdım sonuç nemi oldu
1.laptopumun üstüne şarap döktüm o bölüm çalışmıyor
2.o bölüme saç kurutma mikanası tuttum kurusun diye eridi kabardı tuhaf bir şekil aldı
3.aldığım gazozun kapağını açtığımda püskürdü yatak üstüm başım gazoz oldu
4.koltuğa şarap damlattım şarap içtiğimi anlıycaklar neyse koltuk yüzünü ters çevirdim
5.laptopumun şarap dökülen bölümü çalışmıyor mouse kullanamıyorum deformasyona uğradı
6.sakın siz denemeyin.

*şargoz : ucuza kafa bulmak isteyenlerin başvurduğu bir yöntem ir bardakta şarapla gazozu karıştırıp içiyorsunuz.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara