on Pazar, Ocak 17, 2010
dün disko kralını seyrederken artık cok reklam vermeye basladı zaten ben ikinci reklamdan sonra koptum zapa girince trt intmiydi neydi orda biyerde cok güzel bir belgesel vardı ona dalmışım çocuk felciyle ilgili birsürü doktor aşılar buluyor falan binlerce çocuğua aşılıyor sonra ölümler baslıyor 9 bin cocugu iyilestirip aralarından bir cocugun ölmesiyle suclanan bi adam mesleginin zirvesindeyken işinden atılıyo sonra onu kücük yerler isteyince adamın zoruna gidiyo daha 36 yasında evinde ölü bulunuyo rivayetlere göre adam vücuduna çocuk felci mikrobu enjekte edip ölmüş falan falanda filan derken belgesel çok sürükleyiciydi bir de döndüm kurtalan express calıyor disko kralında elektrocu müthis döktürüyor ama adamın sesini begenmedim 40-45 li yaslarda bir adam solist aynı pop gibi söylüyor hic rock grubuna yakıştıramadım

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara