Recep Tayyip Erdoğan Amerika'nın Adamı mı

on Cuma, Ocak 15, 2010
ulan beni bu halde yazı yazmaya gerek zorunda bırakıyorsun ya sana lanet olsun akp ve diger destekci partileri efenim konumuza gelirsek bu adam amerikanın adamı mı insan şüphe duyuyor neden derseniz bu adam ülkenin yani Türkiye'nin bütün herşeyini sattı mesela türk telekom filan özelleştirdi yan ama Türkiyenin borcu 3-4 kat arttı demek ki bu adam Türkiye'nin borcunu ödememiş geçenlerde şöyle birşey oldu bunların sattığı türk telekom bana telefon etti bunlara 24 ay yani iki sene abone olcakmışım bilmem kaç ay 9 ay falan bilmem ne modem hani şu evde olmadan bağlanma modem hakkı kazancakmışım ulan insafsız ulan şerefsiz zaten beni 2 sene önce kandırdın iki senelik imza attım zarla zorla ödedim her ay faturanı bir iki sene dahamı zorunlu ödüycem hiç niyetim yok.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara