annem için senden vazgeçiyorum

on Perşembe, Şubat 04, 2010
annem için senden vazgeçiyorum
çünkü o beni çok seviyor
hiçüzülmemi istemezdi
bana kıyamaz
annem için senden vazgeçiyorum
çünkü senle yavaş yavaş ölüyorum
çünkü senle yavaş yavaş eriyorum
annem için senden vazgeçiyorum
çünkü o beni çok severdi
bende onu çok seviyorum
annem için senden vazgeçiyorum

ya bu yazı akşam saat 8lerde aklıma geldi hemen yazmadığım için unuttum yazmak için bişeyler eksik hah müzik eksik o anki müzik neydi acaba ya bi dakka yoksa hanni su herkesle düet yapan adam kimdi ya justin timburlenkin kankası var ya siyah zenci bi zibidi harika bi sarkı yapmıs son klibi dilimin ucunda heh timbaland onun son şarkısı onu dinlerkendi galiba aklımda en kısa zamanda onu indirıcim ha bu arada başlığı bir şair kullanabilir bir şiir yazcağına güvenebiliyosa çünkü can damarından yakaladım olayı boğazdaki can şeyine ne diyolardı ya.

bak aklıma bişey daha girdi boğazdaki can damarıysa bileklerdeki neydi o benim aklımı karıştırdı can damarı falan filan noluyo lan yoksa kandırıyomusunuz bizi yoksa kandırılıyomuyuz biLader? akıllı ol olum aklını alırım eger varsa yarış atı yaparım müthiş bir yükseliş ve bitiş işte ben buyum kendimim özüm çekirdeğim juiceyim suyum beter böceğim bidıl juyzum bi dakka lan beter böcekteki beterin karşılığı worse değil ki başka bişey demek ki biz kandırılıyomuşuz beetle juiceymis iri böcek suyu yani bizimkiler pek müslüman beter böcek yapmıs

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara