tufalet

on Perşembe, Şubat 04, 2010
ya akşam bütün konular aklımdaydı yazmaadığım içün hepsi hayali kaldı peşpeşe giriyorumçok önemsiz oluyo şimdi şey ben şöyle bişey düşündüm hani bu lafı söyleyincede olum sen yazı yazmıyosun yaa cok disiplinsiz yazıyosun disko kralındaki özgürün yaptığı program aklıma geliyo ben bisey bilmek istiyorum mu ne pipisiyle tasa vuruyo falan o cok sık neyse konumuza olayımıza dönelim müzik eksik abi bende yazamıyorum mesela hayatımızda herşey bitmiş yenilmişiz batmışız en dipteyiz böyle bir durumda bu arada bu konu aklıma tuvaletteyken geldi klozette oturuyodum eee şey bak şimdi yazdıklarımıda kimse ciddiye almıycak yaa ya bu arada veledlerin feysbukunda salaklık almış başını gidiyo heh şimdi biz bu bitik haldeyiz ya şöyle düşünsek sanki biz o kişi değiliz yabancı biriyiz ve hiç tanımadığımız bu kişinin bedenine gönderildik ve sıfırdan başlıycaz daha rahat olmuyomu ben öyle düşündümde daha bi gaza gelmiş oluyoz eğer öyle bir kişinin yerinde olsaydık o ilk benzettiğim kimseyi takmazdık bütün sorunlara rağmen devam ederdik onu cok fena benzetmiştim vay be büyük adamım be

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara