ya ne olacağıdı

on Perşembe, Şubat 04, 2010
nedense bu laf çok komiğime gidiyor ya bu aralar çok sık yapmaya başladım bu şakayı sevdiklerime yapıyorum genelde mesela anlamsız bi yerde, konuşurken ya ne olacağıdı diye peşinden ona karşı olumsuz bişey söylüyorum ve kopuyorum mutluluktan bulutların içinde uçuyorum üstünde falan adeta kafam çok yüksek olmuş böyle o halde kendimden geçiyorum özlemişim seni birtanem gelll döndür beni bu yollardan hadi bekliyorum ya ne olacağıdı bir de konuşmamın sonunda gülüyorum bu beni çok tatlı yapıyo kimse dayanamıyo o zaman bana şirinlik nevalesi diyolar nevale yani yedek gerekli olduğu zaman kullanılıyorum yedekte duruyorum ve ben bu durumdan memnunum ya ne olacağıdı ben ruh hastasımıyım hasta siempre.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara