bizim genetigimizle kim oynadı

on Cumartesi, Şubat 06, 2010
hülya leyla çubuk adında bir kadın dağlardan bişeyler toplamış işte tüy dökücü yapmış eczanelerde satıyo falan seti 100 milyon en ucuz ohannes diyorum yani bence imalatı 50 milyona gelmez daha ucuza satsa nolur acaba ama olmaz daha fazla para hawaiiye gidip tatil yapması lazım bir de bugün pazara gittim herifler kulagıma dogru bagırıyo kulaklarım patladı sanki sussalar insanlar gidip gezse sessizce gördüklerini alsa ama o kadar medenileşmemişiz illa bağırcak kulaklarını patlatcak volum kısıkda bagırmıyor eşşek son volum ni bir de fiyatlar mümkün olanın en pahalısı emekli yaslılar falan icin yan diycem su ki deveye diken insana ziken yaranırmıs onun icin hosumuza gittigi icin bizde hoslanıyoruz hic sikayet etmiyoruz yani herkes digerlerinin sırtına basıp yırtma cabasında halkını düsünen hic kimse yok yani ben bugün dükkan acsam heralde calısanlara en az maaşı veririm bu gerçek böyle bir felsefe almış başını gidiyor bir de standart bir maas var havaalanında isci olarak calısanlara bile asgari ücret 520 milyon nerde acaba Atatük'ün bahsettiği zeki cevik ahlaklı Türk milleti umarım simdi kemikleri sızlıyordur ben esasen saf kan Türküm bunlar benim canımı acıtıyor bir yozlaşma gidiyor milletimizde böyle beyinlerine cip takılmıs koyun olmus hakkını arayamayan daha fazla kötülemiycem ya kötülemek istesem bi ton sey yazcamda cünkü düzelmez insallah arkadan gelen gencler yani yeni doganlar düzeltirler inanın biz 70'lerden 90'lara kadar daha medeniydik 99'lardan bu yıllara kadar daha geriye gittik nedenini biraz düsününce dinci partilerin araya girmesinin etkilerini gördüm belkide türban modasının baslangıc yılında 99 depremi oldu bir uyarı icin ama kimse anlamadı.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara