şey

on Cumartesi, Şubat 06, 2010
şey açıkcası şimdi bişey yazmam gerekirse birincisi imla kurallarından nefret ediyorum ikincisi ne bende bilmiyorum ücüncüsü benim bazı kurallarım var falan diye gidermişim hani birde böyle bir laf var ya gider bu yani olcak şey gibi gider iş bu veya gider kız bu çıtır yenir ahah galiba erkeklerin bazı foyasını ortaya çıkardığım için Allah'ın üreme kurallarına engel oluyorum şimdi kısa bir acıklamadan sonra konumuza gelirsek dün iki tane güvercin gördüm erkek olan iktidarsızdı galibe erkek yerde ytıyodu dişisi geldi bunun kafasını falan kaşıyo masaj yapıyo temizlik yapıyo yetmedi ayağa kalkınca erkeği önüne geldi ağzından yemek verdi erkeğine başta dedim ulan şu duruma bak yaa bizde hayvan deriz o an ne dedigimi tam hatırlamıyorum sunun icindeki seye eee neye denir ya kuş kendini bırakmış kendini gecmis baska bir kusu düsünüyo iste herneyse adını siz koyun yittir anam yittircıkıcak bu yazı sey simdi neyse ben böyle derken sonra disi kus yere cömeldi erkegi üstüne cıktı megerse herseyi karsılık icin yapıyomus erkeginin onunla iliskiye girmesi icin.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara