ama kahverengi

on Perşembe, Şubat 18, 2010
günlük tirajımız ona düştü dünya tarafından çok iyi izleniyoruz aslında bu suçu kendimde buluyorum ara ara deli gibi esiyo bi daha yazmıycam diye yazıyorum sonra yazıyorum sonra yazmıycama millet inanıyo gelmemeye baslıyo falan filan uzatsam cok uzatırım ee ne bakarsın deliyim iste haa yazmamda cok önemli biseymi degil aslında önemli dünya icin dünyada bisey yapıyorum aslında ben yazmak icin yazmıyorum kendimi ifade etmek icin yazıyorum bak bugünde bişey ögrendim kötü bişeymi geliyosunuz hiç tanımadıınız birini izliyosunuz biri bizi gözetliyor gibi bisey sonra aaaa ben buna asık oldum diyosunuz falan filan fişmekan sonra benim bisürü manitam oluyo diye devam edermiş bu arada hiç böyle bişey yok 4 senedir yazıyorum bu blogta bitane manita ayarlayamadım burdan vah cok yazık bana ulan belkide kız tavlamak icin yazıyorum bu yazıları bu blogu onun için açtım acaba öylemi la kendimle hesaplaşmaya başladım bazende içip içip aşk hakkında saçma sapan şeyler yazıyorum o da bi gerçek bunu okurken atilla taşın içip içip sızıp sızıp şarkısındaki görüntüler gözünüzün önüne gelmeside olası cok olasılık var yani ooooo saysam anlatmaya degmez sayıyım mı 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 siz bana bakmayın marjinal olmaya çalışıyorum işte bak aklımada bişey geldi şimdi ben bişey kaybettim telefonumun kapağını kaybettim yani bunu gören keşke almasa sonra onun sahibi giidp bulsa alsa onu demi ne iyi olurdu ve şöyle bitiriyorum içip içip sızıp sızıp ağzınızda güzel bi tad kalsın diye böyle bitiriyorum bakın agzınızda güzel bi tad kaldı sanki su an agzınızda bir kurabiye yemis gibi oldunuz ama kahverengi anaaa başlığı buldum ama kuantumla kodluycam size gördüünüz gibi artıkın kuantum takılıyorum artıkın ne la hala agzınızda bi tad gelmedimi la hala urasıyom la hay sizin agzınızın la

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara