sevgisizler günü

on Perşembe, Şubat 18, 2010
bugünü ben sevgisizler günü olarak ilan ediyorum bugünde sadece kendinize hediye alın şımmarttın sevgilinizle sevişmeyin sadece kendinize ayırın dünyada bir gün çok mu şey istiyorum annenize babanızada bişey almayın lan herkesin bi günü var benim niye yok lan hatta bugünü kendimin günü ilan ediyorum kafamı bozmayın ana bi başlık daha buldum iyimi aaa kahretsin önceden buna bi başlık yazmışım ve bunuda şöyle bitiriyim o zaman ben bu yüzden sevgisizlik yüzünden şerefsizim bu yazıdan sonra bisürü hayranım olacak millet öbür yazım çıksın diye kuyruk olacak bekliycek herkesin ellerinde pankart olacak incesticide yazacak ama ben onların yerine kafanızda yazılmak istiyorum hatta alnınızda tam alnınızın üstünde biri beni durdursun lan çok saçmalıyorum aaa bak aklıma ne geldi gerçi bugün gümbürtüye gidiyo ama demek ki gerçekten denilen gibi en büyük silah insanın yazısı kalemi yani silahla insan öldürmekten daha şerefli burdan bütün silahı olan ulan şimdi kötü bişey diycem neyse bunuda herzamanki sloganımızla bitiriyorük sende ne yürek ne de bilek neyse....

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara