kedi göz ve ben ilişkisi

on Cuma, Şubat 19, 2010
gecen aslında dün yolda yürüyorum dün yürüyüse cıktım ama bugün cıkmadım aslında dün cıkmadım önceki gün cıkmıstım o geceyi bayılarak gecirdigim icin hatırlamadıgımdan dünmüs gibi hatırlamaktayım yolda yürürken mutlu bir aileyle karanlık bir sokağı döndük derken ben freddynin kabusları çıkıcak derken çocuk bi laf patlattı kediye bakıp baba kedinin gözlerine bakınca ugursuzluk oluyomus di mi dedi babasıda di dedi ben şokenzi oldum o an adeta şokella kremasının içinde süzülüyordum bir oraya bir buyana tamam kedi görünce saç çekmeyi kara kediyi falan duydumda bunu hatayımda ilk defa duydum tam anlamıyla şok oldum ulan ne hurafe uyduruyolar zavallı hayvan hakkında hatta bi arada tırstım hemen kafamda baglantılar kurdum ama gercekmi bikerede bana söyle olmustu böyle olmustu diye ama mantıklı düsününce ne istiyosun lan kedinin gözünden bu binlerce yıl önce cadı diye insanları astıkları dönemdeki batıl inanclara tekamül ediyyo

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara