yoksa boşunamı öldün la kart kurt

on Cuma, Şubat 19, 2010
siz çok kötüsünüz neden çünkü hep mükemmelliği arıyosunuz bi gün boktan bişey yazsam ertesi gün gelmezsiniz bu farkındalıkla yazıyorum ha belki kurt cobain falan olsam o an hayranımsınız ya boktan bişey yapsam belki o zaman görmezden gelirdiniz gerçi kurt cobain boktan bi parça yapsa onu dinlerdim yoksa boşunamı öldün la kurt ulan tırstım simdi belki yukardan benle iletişime falan geçer en iyisi susuyim ben neme lazım arkadas dertsiz başım bak ben şimdi uyuyamamda şimdi haa size söliimmmmm valla ışığı kapatmadan uyuyamam saçmalığa bakın ben şimdi ışığın hep açık kalacağını belirtmek istiyorum ama ifade etcek bir cümle kelime şekli yok valla ışığı kapatmadan uyuyamam dediğimde kapamamayı deilde kapatmayı belirtiyorum ama harbiden yok aramayın ışığı yakmadan desem olmaz ışığı nasıl desem hımmmmmmmmm var mı bu kelimeyi yazabilcek ışığı vallahi yok ya çok ilginç yani demek istiycemki çok korktum *ışığı yakmadan uyuyamam ama ışığı hiç yakmaktan bahsetmiycem söndürmeden anlatmaya çalışcam vallah çok ilginç adeta strencır in the night yaniiiiii....

*ışık zaten yanıyor yakmama gerek yok ki hiç söndürmüycem demem gerekiyor yani yani şöyle demem mi gerekiyor valla ışığı söndürmüycem diyebiliyorum ama valla ışığı söndürmeden veya söndürerek hah buldum valla ışığı söndürerek uyuyamam demem gerekiyor arkadaslar 150 milyon türkçe dersi yoruldum lan anlatana kadar alın terimi verin lan valla kactıgınız yere kadar kovalarım biliyosunuz inatcıyım bu yazıyı yazmaya uzattıgıma göre sonuna kadar bana hakkımı verin kızlar bir kere versede olur erkeklerden bişeycik istemiyorum.

ay ne kadar kötü bişey değil mi resmen maddeye doğru gidiyorum ama hani marjinal olursam belki daha cok sevenim olur daha cok okunurum ya kızlar marjinallere daha cok vermiyomu hahahaha bu arada kız da erkekte aynı vücudunu veriyo ama beni daha cok kızların vücutlarını vermesi ilgilendiriyo yoksa lan böyle aç olmamalımıyım yoksa bir sevgilimin vücudu yeter mi ben böyle laf kalabalıkları arasında anlam parçalarken size iyi geceler ben böyle sabaha kadar düşünürmüşüm işim gücüm yok *oldu beyim bide çay söyle....

*oldu beyim bide kahve söyle ben sabaha kadar bütün işlerinizi hallederim hallederiz under co.uk
(laptopa geçtiğimden beri copyrightin o yuvarlaklı c sini yapamıyorum)

ya bana bi gaz verseniz var ya manyak yazılar yazarım bak iki kisi üye oldu nasıl açıldım sizinle evrenin bütün sırlarını paylaşcam tarikat kurcam lan sadece ben siz başınızda ben olucam tabiii ha 13üncü kişileride bekliyoruz....

destekleyin beni destek verin bana

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara