yazan yöneten yavşağın biri

on Cuma, Şubat 19, 2010
 ha bu başlığa yavşağın önde gidenide derdim ama olsun

efenim bu yavşak bizzat kendim oluyorum tanışmadınızsa tanışın hemen konuya giriyorum bekletmeden sıcak sıcak ya ben bu lafı okan bayülgenin agzından duydugumdan beri hoşuma gitmeye başladı ilk çelik için demişti çeliğin artık devir değişti ee tabi çelikte değişti kısacas artık bitti senin modan geçti şimdi o kadın moda bay bay klibini yorumlarken eskiden böyle bişeyler yapıyodu bu adam hoşumuza gidiyodu be hatta tüm sanatçılar ondan korkuyodu dalga geçdek diye felan en son harika ajda pekkan klip yorumunu izlemiştim eee ne de olsa artık devir değişti ee tabi okanda değişti kısacas artık bitti onun modası geçti şimdi bu moda okan bayülgen için bunuda diğer yazılar gibi öyle kısa kesip bitirmiycem devam edicem bugün yazcağım şeyler vardı zamanında yazmadığım için unuttum gtüme çok güvendim hatırlarım yazarım diye aslında iki gündür varda unutuyorum yazmıyorum dün gece içinde böyle düşünmüştüm canım cahanım ufak bişey hatırladım galiba zuhal topalda okan bayülgen fanı ya şu dünyamızda zeki kim kaldıki bi okan bayülgen var tv de onu izliyoruz beyazmı boşver cem yılmaz mı boşver beyaz ailenin çocuğu cem yılma cebini doldurmayı düşünüyo ya bu beyaza takılıyorum bir adamın hiç mi hatası olmaz be hep ailemizin çocuğu gibi nasıl bir insansın robotmusun be biLader cem yılmaza gelince ulan paso cebini doldurmayı düşünüyosun bikerede ülkenin gidişatıyla iyi kötü bişey söyle yavşak kel kafasına soktugum ülkeyi alsalar götürseler satsalar herifin umrunda değil nebiçim sanatçısın lan sen memnunsam memnunum de ona göre sevmesin seni birileri nerden nereye geldik ee artık devir değişti ee tabi inceticide de değişti kısacas artık bittin benim için cem yılmaz ya dur be ben bugün yazacağım şu iki şeyi düşünüyüm belki hatırlarım hımmmmm transa giriyim hımmmmmmmmm fazla transa girmiyim travesti olurum falan Allah göstermesin hadi kadın ruhu tasıyıpta erkek doganları falan anladıkta bu travestiler işin ticari versiyonu galiba para kazanmak için eee nolsun kocum yaa kolaymı bu devirde para bulmak kolay mı iş bulmak kolay mı sokakta kalsan düşsen bir kişi bile gözünün yaşına bakmaz yemk vermez bir de acaba erkek kadın gibi olmak istiyorsa ona saygımı duymalıyız tamam dünyanın dengesini bozuyo ama bırakalım cezasını Allah versin dimi ha bu ceza iyide olailir kötüde olabilir zaten milyarlarca insan var amaaannnn nolcak varsın bikactanesi öyle olsun üreme yine devam eder insan ruhu özgür olmalı be varsın istedigi davransın sonunda dogru yolu bulur zaten ama insanın kafasına baskı yaparsanız o zaman olmuyo işte belki yörüngesini şaşırıyo ulan nerden nerelere girdik yörünge falan uzay benimle bir sonraki derin yolculuklarda merhaba diyin bu ara ben hala hatırlayamadım çünkü düşünmedim dah sürekli yazıyorum ulan bi dur da düşün be hımmmmmmm ben yine transa o kelime bizi nerden nereye getirdi ne triplere soktu haaa bak gecen foxta bir program var ya yazanlar acaipti skeçte diyor ki kadın kendi başına hah kırmızı başlıklı kızdı ya bu hikayeyi yazanın kafası güzel ya tiriplere girmis ya da üçüncüyü unuttum ne diyodu ama bunu esrar kullanmayan bilemez kesin o hikayeyi yazan biliyodu bizden kaçmaz ekibi olarak hemen yazdım bizden kaçmaz düşüncenmi bilader bak iki saattir yazıyosun daldın satırlara düşün lan bi sus hımmmmmmmmm neydi lan yazcağım şeyler hımmmmmmmmm hımlama bilader yine susmuyosun yazmaya devam ediyosun sonra hımını mımını şimdi :D birader yaa hımlama yaaaaaa neyd lan acaba gerçekten haha şu an düşünmemi seslendiriyorum ciddi ciddi düşünüyorum aşk evlilikli bişeydi yok çıkmıyo hatırlarsam yazarım gtümden bir seferde çıkmıycak kadar büyük :D.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara