Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.

on Perşembe, Mart 25, 2010
efenim mahkeme kararıyle kim kapatıyor bu siteleri bana sana sormadan süper bir giriş vardı aklımda dağıldı bitti yani oysa ilk düşündüğümde aklıma geldiğinde çok etkilenmiştim şu an bende dağılmış durumdayım dünden bahsediyim bari yazı havaya uçtu dün 1 lt köpek öldüren içtim kafam zonkluyor şu an rezil gibi kızın birine msn verdim kameramı açtım kadında 40 yaşında çıktı zaten sabah çok pişman oldum yaptığıma dedim lan acaba kayıt etmiş olabilirmi sonra internete yayarmı dalga geçmek için burdan da birsürü eşşeklerin aklına karpuz kapubu soktuk çünkü o gerçekten senmisin elini kaldır falan diye bişeyler yaptırdı kendimi ırzıma tecavüz edilmiş gibi hissediyorum hahahaa verin lan ırzımı geri bana

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara