onur hakki

on Perşembe, Ekim 30, 2014
arkadaslar bugün size biseyden bahsetmek istiyorum bugün size daha öne hic kimsenin bulamadigi biseyden bahsetcem bu yüzden yazimi yazarken bu basligi sectim yaziyi yazmadan önce size biseyler anlatiyim belkide bunu, bugüne kadar hep biliyorduk veya birileri anlatmisti ama kesin olarak söylememisti, evet ben, bugün kesin söylemenin gururu var bende;

"YAPAMADIKLARINIZ ICINIZDE KALIR HEMDE ÖMÜR BOYU"

bunu heralde digerleri hep bahsetti söyledi konustu ama ben kesin olarak söylüyorum gercekten "yapamadiklarin icinde kalir" hemde ömür boyu, bu arada kitap yazmaya karar verdim bu kitap icin bir blog sitesi acicam orada sadece kitapta yazacagim seyleri paylasacagim ve onlari kitap yapacagim bu blog cok karisik oldugu icin yani birsürü etiket var yani kitap yazma uzun bir is bilirsiniz, bu yüzden ayri bir blog daha sadece yazacagim kitaptaki yazacagim seyleri paylasmak icin karar verdim bu blogada yazmaya devam edecegim anlayisiniz icin tesekkürler.

ek;
mesela kücüklükte yasadiginiz bir olay ömür boyu hayatiniza etki eder, pesinizi birakmaz, beyninizin derinliklerinde, bilincaltinizda pusuda yatar zamani geldiginde ortaya cikmanin keyfini yasar..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara