selam

on Cumartesi, Aralık 06, 2014
ben size demedim mi düsüncülererini yazamayacak o hale geleceksiniz su an o haller siz yaptiniz cezanizi cekin hep korku biseyler yaz hep korku nereye kadar biseyler yazamamaya geliyor iste böyle biseyler yazamiyoruz özgürce böyle sap gibi kaliyoruz küfür yazmaya bile korkuyoruz be gerci o bizim vicdanimizdan geliyor hersey güm güm gir gir gecmiyor

ondan sonra insan konusuyor biz özgürüz

biz sakira degiliz ki herkes bizi kutsasin

demek istedigim herkes güce boyun eger bizde sakira gibi güc yok ki boyun egsinler biz yani ben halktan biriyiz.

benim gibi milyonlarca copy var varken derken benim gibi birsürü insan var demek sen bana zincir vur demek arkada benim gibi birsürü insan var onlara zincir vuramassin beni hapse at arkada benim gibi birsürü insan var napacaksin nasil bu türkiye bu hale geldi neden bu kadar ceza var demek ki  sen yalnis biseyler yapiyorsun vazgec sende insan ol bize karis.

klasik muzige göre seninde sonun gelecek klasik muzik sakince bekliyor isterse yüzyillar alsin.

hapse girersem daha beter hic degilse yemegim suyum önüme gelir

sen engel olsanda ben oi kitaplari kafamda yazarim

serefsiz.

noktali arfler yanlis yazilmis siktirgit amina koyim.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara