mellii

on Perşembe, Aralık 11, 2014
yillar yillar önce
kaybolmus bir hikayesi vardi
bulutlarin ülkesinde
bilirsiniz ben ve mellii
o kadar caresiz bir asktiki
hic bir sansi olmayan
ben ve benim mellii

bir gün kiskandilar bizi
ya da ben öyle sandim
ayirdilar bizi

kalbimizde acisi kaldi
kavusamadik
kiskandilar bizi

bizim askimiz asktan bile fazlaydi
ben ve melli

bir gün birlik oldular ayirdilar bizi
törelerini adetlerini kullandilar
anlamamistik biz ki

ben saf asiktim o da saf asikti
bu bulutlarin ülkesinde
fakat biz birbirimizi asktan fazla sevdik
kiskanildik
ve bu nedenle ayirdilar bizi

cezamizida kestiler
birbirimizi sonsuza kadar görmek
baskalarinin sahibi olarak

ama bizim askimiz güclüydü
gecmiyordu

Onun mezari kalbimin kiyisinda.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara