horluyordu hapsirdim uyandi

on Salı, Mart 24, 2015
ya ne yazacagimi unuttum be, ya da yazmak istemedim aklima bir fikir geldi de ne yapiyorum ben ya tanidiklarim bu yazimi görse beni kücümser yani ben öyle hissediyorum bunalimdayin sevgili not defteri sadece bunalimdayim nokta kendime fuck you diyesim cok ulan bu ne ya sanki madalya takicaklar buraya yazi girince uffff görüyorsunuz bunalimdayim abi bu ne ya son model opera kullaniyorum desteklemiyormus yuh yohaminagollum i can see it in your eyes deep inside in my mind burdan bedugun automatic sarkisina gecis yabarmisim bu arada yazdigim sarkiyi anlayan oldumu bizim eminemin sarkisiydi galiba aklimda öyle kalmis

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara