ah simdi bir sucuk olacakti

on Çarşamba, Mayıs 20, 2015
simdi böyle pizza yapacaktim sucuklu pizza ama öyle ben yapmiycaktim hani hazir pizzalar varya ucuz ici az olan iste ondan alip icine kasar dograyip sucuk koyacaktim bazen üstüne su konservelerdeki baliklardan koyup balikli yapiyorum ani aciklayici yaziyorumki sizede yol göstereyim yoksa yazar gecerim hani yazmisken sizede faydam olsun sizide düsünüyorum birde canim sucuklu yumurta cekti onu özledim dedim ya sucukla ilgili herseyi özledim malum elimizde internet var salam sucuk pastirma gibi seylerin zararli oldugunu ögrendim azalttim birde en son bozulmus sucuk kokladim ah bee abii bende merakliyim ya önüme her geleni kokluyom öyle bir tiksindimki aylardir biraktim sucugu falan

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara