bugün günlerden i hate myself and i want to die

on Cumartesi, Mayıs 30, 2015
burnum öyle boka batik ki hayatim öyle boktan gidiyorki sanki hayat bana kike kike hayati umursamamayi ögretiyor ama her seferinde de düze cikmayi basariyorum aslinda böyle yazmak istemezdim cünkü yazinca is gercege dönüsüyo ve daha da gercek oluyor diye düsünüyorum hani isi gercege dökmüs oluyorum, aslinda nasil yazmam gerektigini alta yazicam hatta bundan sonra hep öyle yazayim artik galiba su enerji olaylarina yeni yeni anlamaya basladim size youtubede nil gun un videolarini izlemenizi tavsiye ederim galiba kanalin adi kuraldisitv cok bilgilendirici seyler var hayat hakkinda veya gulben ergenin programlarina cikmis bir psikiyatr var onun konusmalarini dinleyebilirsiniz bunu is yaparken pc basindaykende yapabilirsiniz hatta bu blogu tamamen kapatmayi düsünüyorum kendimi iyi hissetmek icin cünkü artik insanlari degil sadece kendimi önemmli bulmayi ve umursamayi istiyorum belki yardimci olur hayatim mükemmel hersey cok güzel gidiyor hic sorun yok

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara