Aslında Hepimiz Birer Ölüm MakinasImIyIz "O An Geldiginde"

on Pazartesi, Şubat 20, 2006

Arkadaslar bbc de izledim su almanların öldürdügü yahudileri fln gösteriyodu yüzlerce kisi kacarken arkalarından 10larca alman taramalıyla ates ediyodu 100 kisi ölmüs 70 kisi kurtulmus aklıma birden su geldi bunlar nebicim insan ben olsam hayatta ates etmezdim hepimizde böyle deriz ama düsündügümde eger bizde o ortamlarda büyüseydik acaba onların yerinde bizde olsak ates etmezmiydik acaba her insanın icinde gizli bir katilmi var zamanı gelince ortaya cıkan

4 Yorum Yapin:

Adsız dedi ki...

bubunene

Unknown dedi ki...

bayaa karizma biseydi sen annamamıssın üzüldüm

Adsız dedi ki...

her insanın içinde gizli bir katil var mi bilemem ama her insanda vicdan olduğu kesin.
hadi öldürecen mecbursun,kinlisin hede hödö bari al önüne patlat kurşunu yok gaz odası yok koşarken kurşunlama,yok balkondan atıp kafasını yarma,adamlardaki fantazilere bak hayır kabul etmiyorum ben bir insansam bu tur bir katil ruh beslemiyorum zamanında ortaya çıkacak olan..haa bak içimde bir katil olabileceği ihtimalini yok saymıyorum zira olabilir fakat böylesi değil..evet değil..

Norma Jeane

Unknown dedi ki...

diyelimki allah korusun birisi cok cok cok cok sevdigin birisini öldürdü ve bu ölen kisi senin ondan kopamıycam birisiydi naparsın

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara