17 Ağustos sonrası

on Pazar, Mayıs 07, 2006
bu üç olayda benim başıma gölcük depremi sonrası geldi.
1. olay:
saat 2 sularıydı depremden 1 ay sonra evde daha yatağıma yeni yatmıştım. deprem sonrası hep evde bir ışık açık bırakırdım ki odam aydınlık olsun diye neyse işte tam yatağıma girdim bu ışığın önünden bir şey geçti ama aldırış etmedim babam veya annem tuvalete kalktı zannettim ama gölge bi daha geri dönmedi. bende meraklandım ve kalktım. annemlerin yatak odasına gittim ikiside yatıyorlardı. sonra mutfağa doğru yani gölgenin geçtiği yöne doğru yürüdüm mutfağa girdim ve o anda onu gördüm mutfak masasının üstünde duran bir kadın uzun saçlı ve ve beyaz elbiseli gözlerinden yaş yerine damla damla kan akıyordu bana baktı ve ben çığlık atarak odama kaçtım.
2. olay:
buda depremden40 gün sonra falan oldu. değirmendereden askeri lojmanlara doğru sahilden yürüyorduk ve yıkıntının en çok olduğu yere geldik molozların arasından kestirme yol yaparak askeriye girişine varmayı planladık. molozların arasına girdiğimzde ilerde 2 tane adam gördük ayakta duruyorlardı fakat tam seçemedik. biraz daha temkinli olarak onlara doğru yaklaştık çünkü o sıralar oralarda çok hırsızlık vs. oluyordu. neyse biz bu adamlara yaklaştıkça adamların uzun sakallı olduklarını ve birbirlerine dönük durduklarını farkettik. sonra arkadaşım çığlığı bastı neden bağırdığını anlamak için tekrar adamlara baktım ve gördüğüm sahne beni şok etti bu iki yaşlı adam yerden en az 2 karış havada duruyorlardı 3ümüzde bağırdık ve gözlerimizi kapadık açtığımızda adamlar yoktu. ondan sonra koşarak evlerimize gittik.
3.olay:
bu da 2 ay sonra yaşanan bir olay. evden çıktım arkadaşıma doğru yürüyordum askeriye içinde olduğumuz için geç saatlerde bile güvenle dolaşabiliyorduk. neyse tek başıma çıktım arkadaşa maç seyretmeye gidiyordum saat gece 10 civarıydı yolun ortasında bir kız yerre çömelmiş duruyordu. kız bana tanıdık geldi ve neden korktuğunu öğrenmek için yanına gittim bana döndüğünde kim olduğunu anladım depremde ölmüş olan arkadaşımdı o anda ne hissettiğimi kesinlikle anlatamam koşarak orada uzaklaştım eve soluk soluğa ulaştım ve olanları babama anlattım tabiki fazla sallamadı ama bu 3 olay arka arkaya olunca baya korkmuştum

bunların hepsi gerçektir kesinlikle yalan değildir
--------------
ilginç ve ürkütücü...deprem kaç insanın hayatını allak bullak etti.ben de bir süre yani yaklaşık 3-4 ay geceleri dolabımın kapısından depremde vefat eden dayımın çıktığını görüyordum.o günlerden beri dolabımın kapısı açık yatamam.
-------------------
ben depremi yaşamadığım halde günlük tutarken 17 ağustos tarihine geldiğimde nedense rahat bi 5 dakka fln bakardım sonra o sayfayı hep boş bırakırdım yazmazdım o günü
alıntıdır..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara