Annie

on Cuma, Ocak 26, 2007
su kızın adı neydi yaa unuttum saka saka hep biliyodum iste onun bahsettii bi kız vardı ismi annie kücükken izledigi kızıl saclı köpekli kücük kızAnnie iste gecenlerde internette bos bos gezinirken buldum bu senin icin indis luinwe

bu resme bayıldım bence sen böle bisey olmalısın

bu da olabilirsin :)

bu olamassın :)

bu hic olamassın :)

şaka yapıyom canım

dady was ashamed she was something

öle bisey

su an ingilizceden öle uzagımki bukadar hatırlıyoms :P

hadi senin gencligindeki durumunu tartısalım eminim bunlardan hicbiri olamasdın even in his youth :)

bu olabilirsin :P

2 Yorum Yapin:

asdfgh dedi ki...

ilk resim için teşekkür ederim. ben annie'yi hiç izlemedim ama.

Unknown dedi ki...

pohaha cok ciddi bir cevap yazmıssın

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara