...

on Pazar, Ocak 28, 2007
Size Daha önce telefonda Anlatmaya Çalıştım ama Bana kızgın oldugunuzdan Dolayı anlatamadım Ben Kızınızı ilk tanımaya Başlarken Gerçekten Beklentilerimin Çok Dışında Bir insan oldugunu fark ettim Sanki Hayat Boyunca hiç Gülmemiş Gibiydi ve Bende Bazen istemesemde ve şuan çok pişman oldugum şeyler yaptım onu o kendi Dünyasından uyandırdıgımda Bana Hayatım Boyunca hiç Bu kadar mutlu olmasını ama birgün Bu mutluluk Biterse Şunu unutma Bende Biterim Derdi ve Yaptıgım Böyle Bir hata için kimseden özür Dilememiştim Birgün tartıştıgımızda onun Gözleri doldu ve Ben ozaman ilk Defa Bir insanı kırdıgıma bukadar pişman oldum çünkü Artık onu tanıma başlamıştım ve onu hayatı Boyunca bir daha Aglarken Görmek istemiyorumdum Çünkü Göz yaşları okadar içten Akıyorduki onun sanki Gözleri Deyilde sanki Yüreyi Aglıyordu Ben elinden tutup ondan Defalarca özür diledim Bana ne söyledi Biliyormusunuz Ben sence mutlu olmayı Hak etmiyormuyum Neden Bir An Gülsem Başka Bir an Ağlamam veya üzülmem Gerekiyor Dediyinde Bende ona Şöyle bir söz verdim Ben Yaşadıkça Sen Güleceksin ama Gine Sözümü tutamadımBen izinden Dönerken enson Göz Yaşlarını Gördüm Sizden ve şu zalim Dünyadan tek isteyim onu lütfen Biranüzmeyin o Bana sormuştu Ben mutlu olmayı haketmiyormuyum diye Bence Dünyada mutluluga Kimse onun Kadar yakışmaz size Yalvarıyorum onun heran mutlu olmasını salayın Bu okadar zordeyil yüzüne Bir Kere Gülmeniz Yeterli olacaktır Birgün sizin istediyiniz biriyle mutlu olursa Bende inan çok mutlu olurum ama onun Beklentisi dışında ve onu üzen Biri olursa Bu Dünya okişiyede Bana Dar gelir Bunu Yanış Yorumlamayın Ben ona iki söz verdim Bir onu sevgisiyle ölüceme ikincisi Ben var oldukca ohep Gülecekti Size tekbirşey sormak isterim Sizce özlem mutluğu Hak etmiyormu Benim sizeden tek temellim onu ömrü Boyunca mutlu olmasını saglayın unutmayın Ben el çocuguyum Bana Kızıp hakaret edebilirsiniz ama osizin Kızınız Bu hiç unutmayın Ve mutlulugu ona Çok Görmeyin Bu Dünyada Sevgiyi haketmediyi halde mutluluktan hiç uzak düşlmeyen insanlar var ve onlar Gülerken Sizin veya Başka Birinin onu Kırmasına izin Vermeyin o tanıdım kadarıyla Çabuk üzülen ve Kendini o züntü Bagdaştıran Biri ve hep Gözleri Aglamaya daha yakın Biraz onu Kendi Dünyasında Bırakın En azından Göz Bebeklerindeki Akmaya heran hazır olan Yaşların Dinmesine izin verin Aslında Bu meytubu yazarken Biran düşündüm Ben kimdim ve hiç tanımadın Birineneden meytup Yazıyorum sonra cevabı Kendimde Buldum Belki sizi tanımaya Bilirim ama Canımdan Daha Deyerli ve sevgisini hayatımla ödücemden Emin oldugum Varlıgıyla Yasamanın Anlamını Yokluguyla hasretin Varlıgını bana ögreten ve Sevgisinin Ne Kadar Büyük ve tarifinin imkansız oldunu Bana hissettiren Dünyalar Güzeli olan Kızınıza sadece Deliler Gibi Aşıyım Sanmayın Aramıza mesafeler ve gurbet girince onu unutacamı ve sesini ne Yazıkki 23 gündur Duymuyorum Ve Kendisinide 51 gündür Görmüyorum Ama Beni hala sevdiyinden Nefes Aldıgımdan Daha cok eminim
Ve bu sevgi yAşadıkça Ben ona heran Daha çok balanacagımdan Eminim çünkü onsuz Bir Dünya Düşünemez oldum Varlık Sadece Segiyle ölçülür hatırlıyorum Sizi ilk gördugumde Bana sormustunuz Kimsin Sendiye Bense cevap vermemistim inanın ogünde Bugüne hala osoruya cevap Arıyorum ama Ben Kimdim ve nasil olduda hiç sevmemişken Böyle Bir sevgiye nayil oldum şuan Düşünüyorumda Kendimi Dünyanın En şanslı insanı olarak görüyorum Ne kadar Karşı çıksanızda Bilmenizi isterimki Yıllarca görmesemde ve seni duymasamda ve olabilceni sanmadıgım halde Kızınız Beni unutsada Ben onu Bir ömür Seviceme Yemin ettim ve Bu Yeminde AllAH^IN izniyle Dönmicem inanın Sizleride Anlamıyor deyilim ama gerçekten mutluluk sizinde sarf ettiyiniz gibi Artık Büyük bir bölümü maddiyata Bakıyor ama seven insanlar küçük şeylerden mutlu olmasını Bilendir ve şunuda düşündüm Belki çalışarak kısa Bir sürede sizin Beklentinize ulaşamam ama gerekirse şuna inanın Kalbim hariç Tüm organlarımı Satmaya hazırım Ellimden Tek gelen Bu Ben Varlıkla Büyümedimn Ama Parayla mutlu olanıda görmedim
Ben kızınıza ne evler ne katlar verebilirim ama avucum kadar olan Kalbimi ancak şu Yalan ve Büyük Dünyada verdim
------------------------------------------------------
Ben Kızınıza ne evler ne arabalar verebilirim Şu Yalan ve Yalan oldugu Kadar Büyük olan Dünyada Ben ancak şuan Sahibi oldugu Avucum Kadar olan Kalbimi verdim Belki Sizin Beklentiniz Daha farklıydı ama Benim verebileceyim tekşey Bu Aslında Ben Kişisel olarak düsündügümde sizede Hak vermiyorum Diyemem hem Giyiniş hem Görünüş olarak ama Daha öncede Söylediyim Gibi Hayatımda Degisiklik yapmaya Bir Gerekçe Bulamamıştım taki Askerlik Bitene Kadar sonucta Bende uçuk kaçık Bir Aylenin çocugu Deyilim ama yaşadım yer ve Bulundugum mekan Bunu Gösteriyordu Aslın özgürdüm Benimde Beklentilerim Vardı Deyişiklik adına Bunu Gerçi Kızınızda Biliyor

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara