when ı was sarhos

on Çarşamba, Eylül 12, 2007
gecenlerde cok aşırı ictim arkım beni eve sırtında getirdi bayaa cefa cekti saolsun diskoya gitmistik bende bos kafayla gitmiyim eglenemiyom dolu kafayla gidiyim demistim ama bizi almamıslardı hatta suratımda ddizlerimde bayaa yara var o günlerden kalan insan sarhosken genelde yerlerde süründügü icin vucudunda bayaa yara oluyomus bunu farkettim neyse getirdi beni eve bıraktı tabii ben hatırlamıyom ne oldu ne bitti sabah uyandıımda hala hafif sarhosluk vardı su icmem lazımdı sarhosken vucüt asırı su kaybediyo dolabı actım suyu alırken gözüme bi yogurt takıldı baktım sakıpağa yogurdu yazısını sapıkağa diye okumusum sora o sarhos kafayla bunu kafama taktım gittim yatakta hala düsünüyom ulan böle bi isimmi olur nebicim bi isim diyeiste annatcaam anııı..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara