benim hakkimda

on Cumartesi, Ekim 27, 2007
Eğer bir bayan arkadaşlık ekleme talebinde bulunacaksa Kişilikli Şahsiyetli bayanlarla işim var.Lezbiyenlerle işim olmaz.İğrenç mahluklar.Ben lezbiyenlerin şahsiyetsiz Ruhen sorunlu (Ruh Hastası) insanlar oldunu düşünüyorum.Bu siteye yeni üye oldum millet lezim diye çıkmış ortaya sitenin yarısı lez nerdeyse bu gidişle arkadaşlık yapabilecemiz normal kızda kalmıyacak gidişat onu gösteriyor. Yarabbim sen bana sabır ver.Bir bayan nasıl olurda başka bir bayana istek duyar.Böyle bir insan normalmidir yahut böyle insanda akıl mantık aranırmı.Ya bırakın Allahınızı severseniz.Yüce Allah insanlarıda hayvanlarıda yaratırken iki cinsiyet belirlemiş kimini erkek olarak yaratmış kimini dişi bunun bir nedeni var heralde.Lezler benden uzak durunda ne yaparsanız yapın.Tövbe yarabbim sen akıl isan eyle kötü sapık insanlarlan karşılaştırma.Eğer hakkımda daha fazla şey öğrenmek istiyorsanız.Altta Benim hakkımda daha fazla şey …

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara