on Salı, Kasım 27, 2007
bu su pasta reklamındaki kzıdan aklıma geldi hani su sürekli soru soran hani su babası pastanın üstüne cilek koyup çileğede iki göz yapan ve insanların hafızasına kazınıp hic untulmayan ve reklamdaki kızın cok tatlı oldugu reklamdan
anne niye babam mutfaga girdiginde heryeri batırır
anne babama mutfagı yasaklayamazmıyız
anne erkekler mutfaga girmesin
anne kadınlar niye orkid takar
anne ben niye böyleyim
anne ben niye ortadan ikiye yarıgım :)
anne erkekler neden böyle aptal
anne erkekler neden böyle her denilen seye inanır
anne erkekler neden bukadar cok kız pesinde kosar
baba benim bekaretim senin icin cok önemlimi
baba bu aksam cıkıp eve gec dönebilirmiyim
baba benim iki tane erkek arkadasım var iki kisiyle cıkıyorum
baba bana araba alsana
baba bugün erkek arkadasımda kalabilirmiyim evlerinde kimse yokmus
baba orya gidicem diye bana bu kemeri niye taktın(bekaret kemeri)
baba bekaret kemeri ne ise yarar
baba bekaretimi niye sen hep koruyosun birazda annem korusun
baba bekaretim senin icin niye bu kadar önemli yoksa sende cinselligi beyinde yerine bel altında arayanlardanmısın
baba hamile kalabilirmiyim
baba bugün yolda giderken bi erkek gördüm cok asık oldum
anne sen babamı severekmi evlendin
anne bu adamı nerden buldun (baska yokmuydu :p) ne desem mal mal bakıyo

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara