on Salı, Ocak 19, 2010
şey bugün size içten bi yazı yazcam biliyorum şu müzikten bıktınız değişime gitcem artık içki içme şeyimi üç günde bire düşürdüm çünkü ekonomik sebeplerim var benim haha aslında hiç içmemeyi düşünüyorum para biriktirmem gerek falan sonra boşver diyorum lan ne kasıyosun falan devam içmeye bugün ilginç bi şekilde içmeme kararı aldım daha önce üç günde bir kararı almıştım haa iki senedir hergün içiyordum o ayrı sonra beni toplumda çok küçük görüyorlar yolda yürürken itip kakıyorlar ayyaş diye yüzüme tükürüyolar tuu utanmaz falan diye işte gerçi bana bu yaptıkları hiç koymaz yine devam ederim aslında yapmamak lazım işte bu aralar yazı yazmayı kestim yazı yazarmıyım acaba bilmiyorumki gerçekten kassam yazarım belki ama bilmiyorumki çok zamanımı alıyor bu blog olayı artık bırakmayı düşünüyorum artık sanal yerine realde kendimi ifade etmek istiyorum falan bilmiyorum inanın bazen vuruyorum kafamı duvara diyorum ki ne kasıyosun lan .........

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara