dün sarhos kafayla yazmıstım bunu hos bisey olmus

on Salı, Kasım 27, 2007
ben bi kızı seviyorumm ve onu çok mutlu edeceğimi düşünüyorum allah size bol kız sevgilili ve onu çok mutlu edeceğiniz zamanlıı şeyyler versiinnn saygılar beni kazanamadıınız için belki hala şansınızı kaybetmiş durumda değilsiniz belki *******@hotmail.com a mesaj atarsanız belki beni yine hala kazanma şansında bulunabilirsiniizz çünkü benim sevgilim ****yada(yurt dısı) ve onu kazanabilmem için çok zaman gereklii belki sizde bu zamanı iyi değerşendirip onun yerin alabilirsiniz... hepnize bol sevgililii günleerr böylece tabikii gerçek mutlu dna yapılarınıı alabiliriizz zaten dünyaya bir tek tek sevgili için gönderilmiyoruz birden fazla aşkı tadarak ruhumuzu daha da çok olgunlaştırmamız için gönderiliyoruuzz çünküü niye derseniz ben hala bi kıza aşık olup onun kız kardeşinede evt belki çok utanc verici söylemeside ama onun kız kardeşinede aşık olcak birisiyiimm ikisi icinde aynı anda ikisinide sevmiş birisiyiimm bu nasıl olur diyorsanız gönül işte aka da konar boka da başınıza geldiğinde napıcağınızı bilmezsiniizz belki kalbinize iki ya da üç sevgili birden sığdırabilirsiniz bu nasıl olur diye düşünürseniz eğer aynı anda seneler içinde birden fazla kişiyi sevmek gibii bişey hem ben öle biriyim kii bugüne kadar birini sevmişsem kesin o da bana doludurr yanii ben onun kız kardeşinide sevmişsem onun kız kardeşininde bana dolu olduğunu biliyorumm yanii ben sınırlar içinde kalmıyorumm kalıplar biz zekii insanlara göre diil.....

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara