on Salı, Kasım 27, 2007
** li yerler genelde ama fln
kzlar nye orkid takar adet yerini bulsun dye mi:)T.A.K :)her hakkm sakldr:) ,zuppperrr, allaam ya,sunepe beyinli,snavn nasil gecti aysuncuk?bilekte mi sen mi yencen hadi janm daaa neler:) yine kazandik:),abi ates ver yakicaam kendimi,tutmayn beni yolcaam o kiziiii,yaaahhh bogcaam izin ver,tamamm anne bdaaa odaami ole bIrOcKmcamm hadi mause un pillerini verrrr artiiiiiik:),hocamm asliinda odevi yapmitim amaaa evde kalmis,uuuya kaldim hocamm ondan derse gremedm,turkce dersi slklclolur mu sayslcl olarak ,kacrmayll istemiom aama eceyle kaffaltiya gitmek,zar sansim ii dye deil tavlayi ii oynuom ya:)zorundayiiiz o derste:),ececim csm geldi hadiii wcye gdelim,abi kasiolar benm sucum ne:)oss komasindayim,cok dokunakli dayanaamlcaam,abboooowwww:),elemanlar uzay mekiiigiinde:),ucuk attiii:),aylayim bama:),eyvallah,sonra tuna hoca sovuoo, sovmesin mi:)hey yavrum hey:),hadi icelim bugunluk ders olmasa nolur:)turkce dersimi olaamaaaaaaaaaazzz! hadi asaliiiiiiim:)lemana miii gdioz abi? shadow mu oluuuur ordada icilir:) abi bi flcl bra aliiim hadi:)dokunmayin oyarim akan yasa bakmaam:)abi k.cimla gulerim ben buna:),fizik yapaamiommmmm:(anneeeeeeee yukselmeme izin verrrrrrr:),niyet ettim hacettepeyi kazanmaya:),heeeeeyyy 17 aylik bebege ha?ben ole adaamn ama insanlik mi bu?,ATATURK'UM seni cok ozledim,oyyyy ataturk:)blah blah blah:)abi nargile beni kasio beah:)yav DUMAN altinda blROCKtiniz ama:),lanet olasi pislik:), ya seyhtan bende tuyunu unutmus:)anne al beni buradn:) caliliklan arasndan kaybolup gdiorum:)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara