aayy çok kötü bişey oldu yaa

on Pazar, Aralık 02, 2007
arkadaşlar bu olay biraz önce gerçekleşti hala şoktayım yazmadan edemiycem alt taarfımızda bi gece kondu vardı onun bisürü tavukları vardı gece karanlıkta bilmiyorum ne girdiyse oraya bisey bütün tavukları boğdu tavuklar ciyak ciyak baardı ama komşu hiç duymadı kimse uyanmadı ama resmen tavukların ölüm ciyaklamasını duydum bogulurken resmen yardım isteye isteye bağırıyorlardı çok korkunçtu arada duymamak için içeri kaçtım ama sigarayı bırakıp tekrar sigarayı içmek için dışarı çıktım korkunçtu yaa.. olaya bi tek tanık bendim niye böyle şeyler hep beni buluyo yaa..keşke duymasaydım biraz sonra tekrar çıkıp bakcam noldu diye orda köpek benzeri iki şey gördüm ama belki tilkide olabilir belki çok aç kalan sokak finolarıda olabilir gelişmeleri size yacam..korkunçtu resmen korku videoları gibiydi hayatta ölüm olaylarından çok korktuğum için zaten hep koyunlarla ineklerin kesilmesinden kaçmışımdır zaten birazda bu yüzden yarı vejeteryanım... bu arada 2 aralık gelmis yılbaşı yaklasmıs size bol karışık duygular belki siz simdi fosur fosur uyuyonuz dötünüzde pireler ucusuyo bi tavuk daha öldü dünyada...acaba bak şimdi acaba horozuda öldürmüşmüdür onu merak ettim kesin öldürmüştür komşu

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara