içimden bir yazı

on Pazar, Aralık 06, 2009
yaa arkadaşlar ettiğim küfürler için çok özür diliyorum ama edilen her küfürün altında öyle hissedilmiş bir duygu var bir patlamaya hazır duygu yoğunluğu var yani o küfür hikayeden edilmemiş saçmalık mallık konu olsun diye edilmemiş gerçekten öyle hissedilmiş o duyguyu hissederken ve o duyguyu yansıtmak için küfür edilmiş, o küfür için, daha önce *yazarında sonra bilinç altına kazılmış ve *yazar daha sonra kendinde değilken o yazıda diğerleri gibi ortaya çıkmış yani tamamen yapılan bilinçli birşey değil bilinçli olsa zaten hiçbir aklı başında insan öyle yazmaz zaten bu blogu açtığımdan beri sarhoş yazılar yazıyorum haa taklitlerim türemiş olsun beceriyorsa ok ve ben blogun orjinalliğini bozmamak için ne olursa olsun sarhoşken yazdığım konuları silmemeye değiştirmemeye *yemin ettim çünkü en başlarda duyurdum sarhoş yazılar yazacağımı ve burası bu blog yani sarhoş yazılar yazılan bir blog bu yüzden istemeyen rahatsız olan girmez zaten haa bu yüzden okunmamakta umrumda değil sadece yapıyorum bu banji jamping yapmak gibi çılgın bişey isteyen onu yapar ben bunu yapıyorum ayrıyetten bu yazıyı yazarkende kendimdeyim tabi bende bir insanım benimde bir görüşüm var benimde bir inanç şeklim var.
*en azından bu blogun yazarı haydaaaa ya ben yaş ilerledikçe daha duygusal olmaya başladım
eskiden hiç böyle bi konu yazmazdım vurdum duymazdım eskiden hard rock dinlerdim simdi jazz deermişim hahahahaaah şaka şakaaaaaaaaaa
*yemin ettim anlıyormusunnn hırtlar vadisi tribi si sinyore muços grasyas deperim geri kaç.
si sinyore
si
si
elkordobes
ikincisi aynen
mesela bu bir yazı değil bu bir tamamen saçmalanılmış birşey ve ben saçma yazılar yazıyorum hayatı,hayatımı saçmaya alıyorum en azından burda bazılarımızın hayatımızın gerçeklerini kaldıramadığı şu dünyada bu güzel bişey değil mi he he sorarım size en azından benim için güzel
aslında bu yazı sizin için yazılmamış benim kendimi kabul etmem için yazılmış benim gözümde kendimi kabul etmeye çalışıyorum çünkü anca o zaman iyi iş çıkarırım ben kendime güvenirsem inanırsam onun için.

chapter 2
ayrıca birşey vardıda unuttum hatırlarsam yazarım tuvaletteyken aklıma gelmişti heh :))
ayrıca ben buraya eğlence için yazıyorum kendimi ve cevremdekileri eglendirmek icin para kazanmak için degil blogta hic reklam yok basvurdum google adsense almadı riskli bloglar icindeymisiz bazende inandıgım dogrular icin kullanıyorum tabi kullancam brave heart o filmi bosuna yapmadı insanların fikirlerini söyleyebilmesi icin insanlar fikirlerini söyleyebildigince özgürdür bence herkes sorunlarını söyleyebilmeli sorunlarının iyilestirilmesi icin bunun icin ülkeyi degistirmek gerekmiyo bakınız bunu kötü hücreler,canlılar yapar kanser mikrobunun insanın vücuduna girip sonra türeyip komple vücudu ele gecirmesi gibi Allah göstermesin! ben buna inanıyorum ben güldürürken düsündürürüm arkadas ben cem yılmaz degilim herif hep para kazanmaya bakıyor bir de sanatcı olcak hic inandıgı bir deger icin savasmadı ülke elden gidiyor kel kafasına soktuumm tutmayın lan beni

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara