çok ilginç insan vücudu

on Pazar, Aralık 06, 2009
tanıtım yazısı : çok ilginç olan insan vücudu değil konu ayrıyetten insan vücududa ilginç
yaa çok ilginç yatağın üstünde elimde lapıtopu uzandım topu topu bir bucuk metre falanım* yalan yalan 1.70e yakın hemende sevinmeyin kolumun üstüne yatmışım kolum elim parmaklarım falan uyuştu sadece bir beş dakkayla elimi ölü gibi hissettim ve parmaklarıma bir baktım buz gibi olmuş burdan çıkaracağımız sonuç insan ne kadar mükemmel olsada ne kadar güçlü ve canlı olsakta öldüğümüzde sadece beş dakika içinde buz gibi oluyoruz

*lan yoksa ben okan bayülgenmiyimde bu takma isimde yazıyormuyum yoksa bu bir truman şov mu?

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara