boks ve dövüşmek ve hakemler ve kan kan ve gül gül ve diken aşkın ve ben birbirine.........

on Cumartesi, Aralık 01, 2007
bu gece şu boks doöşlerini izledim ilk defa böle bişey gördüm iki boksör dövüşüyodu kopek gibi doöşüyolardı etrafa kanlar fışkırmıştı çok kanlı bi ortamdı yani çocuklar izlemesin yani 18+ kendini çocuk hissedenlerde izlemesin böyle bir vahşete hazır deiller(bu çok ilğinç demi zaten iki boksör dövüşür) ve birinin suratı acaip dağılmıştı kan içinde hakeminde araya girmekten bütün mavi gömleği kolları falan kan olmuştu kan kan kan seyirciler kan görmek istiyoruz diye baarışıyolardı ortam kan gölüydü efenim siz kanarken acıyomuydu kolunuz(karısı ona eve gidince sorcak sen naaptında bu gömlegi batırdın diye) normalde izlediğim boks maçlarında hiç böyle görmemiştim birden bana çok vahşice geldi adamın yüzü paramparca ve daha maçın bitmesine 5 raund var üçer dakkadan yanii bi düşünsem iki kişi dövüşcek hakemin gömleği bu insanların kanı içinde kalcak deseler aklıma resmen bi vahşet gelirdi böle bi yüzyılda heralde böle bişey olamaz derdim sanki iki pitbull birbirine saldırıyo veya kücük pitbull büyük köpege saldırıyo ve onun hertarafını parçalıyo ve gördüm inandım artık boks izleyicileri için o kadar doğal geliyoki bu bol bol boks izlemekten..

belki sizin hayatınızda iki dakika pek bişey ifade etmiyor ama boksörler için öyle degil...

normalde(dikkat norma jeyn degil) iki kisi dövüşcek hakemin gömlegi kan içinde kalcak deseler buna çok tepki olurdu ama fightclub degilse tabi ama boks olunca işte insanlara çok doğal geliyo..

ne dedim lan ben simdi sen bunu yukarda demistin eee...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara