eski istanbul kaşarıyım bana araba çarpmaz

on Cumartesi, Aralık 08, 2007
bugün annemle pazara gititik pazardan dönerken bir araba önümüzden gecerken birden sola döndü annemle ben zor an yaşadık gerçi ben herşeyin farkındaydım herşey kontrolüm altındaydı araba annemi geçti sonra benim önümden geçti araba çok büyük olduğu için yüzümü yalar gibi oldu bende zaten buna kızdım annem bi yalnış anlamayla bana araba çarpcak sandı kulagımdada kulaklık vardı müzik dinliyodum annem birden korku içinde oglum napıyosun sen niye kendine dikkat etmiyosun araba altına alıyodu dedi seni bende geçen arabanın arkasından bi pis bakış attım azımda küfür ederek annem kulagına takıyosun şeyi bi daha karşıdan karşıya geçerken müzik dinleme dedi o anda benim aklımdan şu sözler geçti ben eski istanbul kaşarıyım bana araba çarpmaz sonra dedim korkma anne yaa o kadar büyük bi tehlikesi yoktu ben kendimi geri aldım falan bana çarpma tehlikesi yoktu abartma falan annem inanmadı aslında doğru 25 senedir istanbulda yaşıyorum istanbulda doğup büyüdüm tam bir istanbul kaşarıyım biz farkında olmasakta artık tecrübeleniyoruz beni şu anda ezcek hiç bi araba yok istanbul zaten bize o tecrübeyi veriyo beynimiz nerde nasıl hareket edeceğimize alışıyo adeta dokuz canlı kedi gibiyiz istanbul sokaklarında siz de bende benim gibi aynı degilmisiniz..süper kahraman gibiyiz aynı sokaklarda sanırım diger ülke şehirlerine göre avantajımız bu mesela newyorkta yaşayan biri böyle degil benim gibi o kesin ölür..newyork newyork

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara