on Cuma, Aralık 14, 2007
osurmak herkesin özgürce hakkıdır herkes osurmakta özgürdür osurabilmelidir tabii bunun bazı yeri ve zamanı vardır bunu güvendiginizin yanına yapabilirsiniz heryerde yapamassınız toplum içinde yapamazsınız ama sonucta bir vucut ihtiyacıdır yapılması gereken bişeydir osurmayı irenç görmemelisiniz yersiz ve zamansız yaparsanız tabii irenç olur ama onu irenç görmemelisiniz osurmayı lütfen kötü görmeyin vs benim annemin ben küçükken söyledigi güzel bi lafı vardı osurduysam ucundan ısır...bilmem bunu yazmam gereklimiydi paylaşiyim dedim

2 Yorum Yapin:

milidya dedi ki...

yaa bazen çok rahatlattığı kesinn :)))
ama ben şeyi anlamıyorum.
sesli olursa kokusuz, sessiz olursa iğrenç kokulu oluyor. sebebi ne acaba?? :P

Adsız dedi ki...

onu bende bilmiyom arastırcam elbet bilimsel bi acıklaması vardır :)

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara