on Pazartesi, Aralık 10, 2007
"Sevişmeye devam ediliyorsa ikinci adım öpüşmektir. Hiç öpüşmemiş bir kızın ilk öpüşmeleri biraz acemice heyecansız olabilir. (ama onun da zevki bi başkadır. Rivayet odur ki en güzel öpücük ilk öpücüktür). Biraz daha büyüyünce, uyarılmaya hazır hale geldiğinde, zevk alınca, dudakları yumuşar ve açılır. Böylece bir sonraki adım “dilli öpüşme" ye geçilir. (halk arasında buna şapır şupur veya lampard lampard da denir.)"

bir kaç bilidiğim teknikten bahsetsem sanırım yeterlidir...

partnerinizi öptüğünüzde dilinizi, damağından başlayıp, ağzının ta arkalarına kadar geçirin. Sonra, dilinizi yumuşak tutarak dişlerinin arka duvarlarını süpürün. Aynı hareketi alt dişleri için tekrarlayın. Son olarak dilinizi tamamen onunkine dolayın. buna evde annnemler olmadığı zaman "aman sabahlar olmasın hareketi" diyorum.

bu hafta blogumuzda öpüsme haftası ilan ediyoruz hahahaa nice rahat öpüsmeler icin daha rahat bir dünyada öpüsmek icin elele allah her insana öpüsebilecegi bir eş versin ve öpüsmeyi tattırsın!

2 Yorum Yapin:

milidya dedi ki...

Aminnn diyerek başlıyorum bakk...
abi ben sen bana evli misin diye sordun yaa. bence sen evlen bir an önce :)))
her türlü desteğe hazırım. :))

Unknown dedi ki...

hehehee yaa ciddii bende cok pis azdım

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara