3'lü Sar

on Perşembe, Aralık 06, 2007
uzun bir aradan sonra eve uradım ve bizimkileri gördüm basta onlara tatlı hediye falan almak istedim ama herzamanki aceleligimle geldigim icin onlara hicbisey almadım ve onlara karsı kurdugum cümle suydu ; "Size tatlı falan almadım ama tatlı olarak kendimi getirdim" hehehe

hayatımda ilk defa istanbuldan bukadar uzak kaldım megerse degerini anlamak icin uzak kalmak gerekiyomus benim icin tabelalarda Istanbul yazısını görmek bayaa günlük banal seylerdendi ama 9 ay sora gördügümde aslında bu yazının benim icin önemini anladım

genelde hep babanın kucagında cok tatlı bi kız olur ve arkasındaki önnündeki yanındaki herkimse bayan kesin o bebegi görüp muhattab olur kücük kızla oynar fln bu arada babada pek o kadınla muhattab olmaz cocukla ilgilenmeye devam eder aslında düsünüldügünde bekar fakat cocugu olan erkekler icin iyi bir yöntem

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara